Pakistan latest updates, breaking news, news in urdu

ویڈلی ( Vidly) ٹی وی نے تھرلر ویب سیریز سیوک دی کنفیشنزکاٹریلر جاری کردیا

68
Spread the love

اسلام آباد( شوبز ڈیسک ) ویڈلی ( Vidly) ٹی وی نے مصنف سجاد گل ،ہدایت کار انجم شہزاد کی شاندار شراکت سے بنائی گئی تھرلر ویب سیریز سیوک دی کنفیشنزکاٹریلر جاری کردیا، سیریز 26نومبر کو شائقین کیلئے پیش کردی جائے گی ۔ سیریز میں محسن عباس، ہاجرہ یامین، نذر الحسن، نیئر اعجاز، عدنان جعفر اور عمارہ ملک شامل ہیں۔پہلے ہی ٹیزر نے اپنے شائقین کو جھنجھوڑ کر رکھ دیا تھا ۔

ویڈلی ( Vidly) ٹی وی نے سیریز کو سازش اور کیل کاٹنے والے سسپنس کی کہانی کے طور پر سراہا ہے جو سچے واقعات سے مبنی ہے۔ نفرت ، غصے، عمل، رومانس سے بھر اٹریلر خاندانی وفاداریوں، فریب، دہشت اور جرائم کے بارے میں کہانیوں پر مبنی ہے ۔سیریز ایک انقلاب کے واقعات کے پیچھے حقیقی مخالفوں کی کھوج لگاتی ہے،ٹریلر فصیح انداز میں تیار کردہ جاسوسی تھرلر ایک مضبوط پلاٹ ،کاسٹ کے اوبر ٹیلنٹ کو ایک بلند تاریخی ایکشن سیریز پیش کرنے کیلئے تیار کرتا ہے جو پہلے کبھی نہیں دیکھا گیا تھا۔

قتل،پر اسرار اور جاسوسی کیساتھ جڑی تین پٹریوں اور آٹھ دلکش کہانیاں سیوک معاشرے میں موجود برائی کی ہمیشہ سے موجود طاقتور قوتوں پر مبنی ہے۔ ویب سیریز کے دوان سیوک اپنے مخبر کے ساتھ بھاگتے ہوئے ایک صحافی کا پیچھا کرتی ہے جب وہ غداری کے جرائم کی تحقیقات کر رہی تھی ۔ناظرین اس سیریز کوویڈلی ( Vidly) ٹی وی ایپ آئی او ایس، اینڈ رائٹ، اپیل ٹی وی ذریعے اور ویب پر https://Vidly.tv/sevak،https://Vidly.tv/sevak پر دیکھ سکیں گے۔