Pakistan latest updates, breaking news, news in urdu

اسلام آباد کے ریڈ زون سے جعلی آئی ایس آئی بریگیڈیئر ڈبل کیبن کے ساتھ گرفتار

190
Spread the love

اسلام آباد کیپٹل ٹیریٹری (آئی سی ٹی) پولیس نے ایک ایسے شخص کو حراست میں لیا ہے جو ملک کی اعلیٰ انٹیلی جنس ایجنسی، آئی ایس آئی کے لیے کام کرنے والے پاکستانی فوج کے بریگیڈیئر کا روپ دھار رہا تھا۔

تفصیلات کے مطابق ملزم محمد نواز نے خود کو آئی ایس آئی کا بریگیڈیئر ظاہر کیا اور یوٹیلیٹی اسٹورز کارپوریشن (یو ایس سی) کے منیجنگ ڈائریکٹر (ایم ڈی) محمد علی عامر پر عملے کی مشکوک تبادلے اور تقرریوں کے لیے دباؤ ڈالا۔

ایم ڈی یوٹیلیٹی سٹورز کی جانب سے جعل ساز بریگیڈیئر کے خلاف فرسٹ انفارمیشن رپورٹ (ایف آئی آر) درج کرنے کے بعد پولیس سٹیشن سیکرٹریٹ نے مجرم کو گرفتار کر لیا۔

شکایت کنندہ نے ایف آئی آر میں بتایا کہ ملزم نے وفاقی دارالحکومت کے ایک اعلیٰ ترین علاقے میں ایک رہائشی مکان کو خفیہ ایجنسی کے سیف ہاؤس کے طور پر غیر قانونی طور پر استعمال کیا۔

ایف آئی آر کے مطابق مجرم نے ایم ڈی یو ایس سی کو سیکیورٹی کلیئرنس کے لیے وفاقی دارالحکومت کے سیکٹر ایف 6 میں واقع فرضی سیف ہاؤس میں طلب کیا۔ مبینہ جاسوسی ایجنسی، مجرم کے مطابق، اسلام آباد میں تعینات ہر نئے سربراہ کی سیکیورٹی کلیئرنس لیتی ہے۔

جعلی بریگیڈیئر سے ملاقات کے بعد، ایم ڈی کو اس کی باڈی لینگویج پر شک ہو گیا، جو اس کے خیال میں مسلح افواج کے افسر کی ظاہری شکل نہیں تھی۔ جس کے بعد انہوں نے آئی جی اسلام آباد ڈاکٹر اکبر ناصر خان کو شکایت لکھی اور پولیس سٹیشن سیکرٹریٹ میں ایف آئی آر بھی درج کرائی۔

اس کے نتیجے میں، پولیس سٹیشن سیکرٹریٹ نے اسلام آباد کے ریڈ زون میں واقع پاکستان ٹیلی ویژن (پی ٹی وی) چوک سے جعلی فوجی اہلکار کو اس کی ڈبل کیبن گاڑی سمیت گرفتار کر لیا۔